PROPOSTES SETMANA 18 MAIG- 24 MAIG
BON DIA FAMÍLIES!! ESPER QUE VOS TROBEU TOTES I TOTS MOLT BÉ I QUE HAGEU PASSAT UN MOLT BON CAP DE SETMANA.
PROPOSTA DE LECTO-ESCRIPTURA: 6a LLETRA DE L'ABECEDARI.
AQUEIXA SETMANA TREBALLARÍEM LA LLETRA N DE NA NURIA, SA MAMÀ DE NA INDIA, I NA NURIA, SA GERMANA DE NA MARTA.
VOLTROS LES PRESENTAU LA LLETRA I TREBALLAU DE FORMA ORAL AMB ELLS EL SO DE LA LLETRA.
PROPOSTA DE TREBALL EMOCIONAL
DEMÀ DIMARTS PENJAREM LES ACTIVITATS D'ANGLÈS
PROPOSTA DE LECTO-ESCRIPTURA: 6a LLETRA DE L'ABECEDARI.
AQUEIXA SETMANA TREBALLARÍEM LA LLETRA N DE NA NURIA, SA MAMÀ DE NA INDIA, I NA NURIA, SA GERMANA DE NA MARTA.
VOLTROS LES PRESENTAU LA LLETRA I TREBALLAU DE FORMA ORAL AMB ELLS EL SO DE LA LLETRA.
A CONTINUACIO PODEN PENSAR SI SE LES OCORR QUALQUE PARAULA QUE TENGUI LA MATEIXA LLETRA, ENCARA QUE NO SIGUI AL COMENÇAMENT DE PARAULA: NEU, NIN, NAS, ANOU, NIGUL,...
PODEN PRACTICAR LA GRAFIA DE LA LLETRA AMB PLASTELINA, PASTA DE SAL, DINS UNA CAPSA DE SABATES PLENA DE FARINA, SAL O SUCRE, ETC...
SEGUIDAMENT PODEN TRAÇAR AMB EL DIT LA LLETRA AL PAPER TANTES VEGADES COM VULGUIN I FINALMENT AMB RETOLADORS DE COLORS LA PODEN REPASSAR MOLTES VEGADES.
DESPRÉS PODEU MIRAR QUINS NOMS TENIM DELS PAPAS , MAMAS O GERMANS I COPIAR-LOS AMB RETOLADORS DE COLORS AL FULL, I FINALMENT PODEN PRACTICAR LA LLETRA N ARREU DE TOT EL FULL SOBRANT AMB RETOLADORS DE COLORS TAMBE.
A L'HORA D'ESCRIURE ELS NOMS COMPLETS ELS PODEU AJUDAR ESCRIVINT-LOS PRIMER AMB LLETRES RETALLADES, IMANTADES, FETES EN PLASTELINA, PRACTICADES A UNA PISSARRA VELLEDA, PRACTICADES A UN ALTRE FULL, ETC, SEGONS LA NECESSITAT DE L'INFANT. TAMBE LI PODEU ESCRIURE EN LLAPIS O PLASTIDECOR GROC I QUE ELL HO REPASSI PER DAMUNT AMB RETOLADORS. TOTES LES FORMES SON BONES. FINS I TOT SI ELS VOLEU AJUDAR AGAFANT-LOS LA MA TAMBE PODEU.
PROPOSTA DE TREBALL EMOCIONAL
LA PRIMAVERA 3
PER SEGUIR AMB LA CELEBRACIÓ DE LA PRIMAVERA I AIXÍ COM TENÍEM PREVIST,
PODRÍEM TREBALLAR SOBRE ELLA:
PODRÍEM TREBALLAR SOBRE ELLA:
DENT DE LLEÓ:
SABEU QUÈ ÉS LA DENT DE LLEÓ? ÉS UNA PLANTA QUE TÉ UNES FLORS GROGUES I
UNES LLAVORS EN FORMA DE PELS QUE ES DISPERSEN AMB EL VENT I S’ESCAMPEN
PER TOT ARREU.
UNES LLAVORS EN FORMA DE PELS QUE ES DISPERSEN AMB EL VENT I S’ESCAMPEN
PER TOT ARREU.
SI MAI EN TROBAU UNA TANCAU ELS ULLS, PENSAU UN DESIG I BUFAU BEN FORT…
AMB UNA MICA DE SORT EL DESIG ES CUMPLIRÀ.
AMB UNA MICA DE SORT EL DESIG ES CUMPLIRÀ.
UN DESIG COMENÇA AMB UNA EMOCIÓ, QUE ES TRANSFORMA EN SENTIMENT I
FINALMENT ÉS CONVERTEIX EN UN DESIG. AIXÍ QUE ANEM A PENSAR, PARLAR I
COMPARTIR EMOCIONS, SENTIMENTS I DESITJOS.
FINALMENT ÉS CONVERTEIX EN UN DESIG. AIXÍ QUE ANEM A PENSAR, PARLAR I
COMPARTIR EMOCIONS, SENTIMENTS I DESITJOS.
PER TANT, AQUESTA PROPOSTA VOL SEGUIR TREBALLANT L’ACOMPANYAMENT
EMOCIONAL, TREBALL QUE INICIÀREM FA UNES SETMANES.
EMOCIONAL, TREBALL QUE INICIÀREM FA UNES SETMANES.
AMB TOT AIXÒ, L’OBJECTIU D’AQUESTA ACTIVITAT ÉS LA CELEBRACIÓ DE LA
PRIMAVERA, L’EXPRESSIÓ PLÀSTICA I L’ESCRIPTURA, AIXÍ COM L’EDUCACIÓ
EMOCIONAL.
PRIMAVERA, L’EXPRESSIÓ PLÀSTICA I L’ESCRIPTURA, AIXÍ COM L’EDUCACIÓ
EMOCIONAL.
ANEM PER FEINES...
1. SUPORT-FONS DINA A 4 (POT SER DE COLOR): DIBUIX DE LA DENT DE LLEÓ AMB
RETOLADOR NEGRE (HO FARÀ L’ADULT DIBUIXANT O IMPRIMINT LA PLANTILLA DE LA
DENT DE LLEÓ).
RETOLADOR NEGRE (HO FARÀ L’ADULT DIBUIXANT O IMPRIMINT LA PLANTILLA DE LA
DENT DE LLEÓ).
EXEMPLES:
2. AMB PINTURA, ELS INFANTS HAN DE DEIXAR LES SEVES EMPRENTES DELS DITS I
DONAR COLOR AL DENT DE LLEÓ. TAMBÉ ES PODEN UTILITZAR BASTONETS DE LES
ORELLES. ES PODEN TREBALLAR ELS NOMS DELS COLORS. EXEMPLES:
DONAR COLOR AL DENT DE LLEÓ. TAMBÉ ES PODEN UTILITZAR BASTONETS DE LES
ORELLES. ES PODEN TREBALLAR ELS NOMS DELS COLORS. EXEMPLES:
3. QUIN ÉS EL TEU DESIG? L’INFANT HA DE PENSAR I ESCRIURE EL SEU DESIG.
AQUÍ, VOSALTRES, PODEU AJUDAR A L’INFANT A ESCRIURE EL SEU DESIG,
ESCRIVINT-LO JUNTS ABANS A UN ALTRE FULL O PISSARRA.
ESCRIVINT-LO JUNTS ABANS A UN ALTRE FULL O PISSARRA.
AIXÍ DESPRÉS L'INFANT NOMÉS L'HAURÀ DE COPIAR. (AQUÍ ÉS MOLT IMPORTANT LA
FEINA PRÈVIA D'ESCRIURE JUNTS). IGUALMENT L'ADULT POT COMPLETAR AMB
TRANSCRIPCIONS LA PARAULA O FRASE ESCRIT PER L'INFANT.
FEINA PRÈVIA D'ESCRIURE JUNTS). IGUALMENT L'ADULT POT COMPLETAR AMB
TRANSCRIPCIONS LA PARAULA O FRASE ESCRIT PER L'INFANT.
4. ESCRIURE EL NOM I LA DATA (OPCIONAL).
PODEU FER-ME ARRIBAR LES DENTS DE LLEÓ I ELS DESITJOS DELS INFANTS AL
MEU
CORREU, ESTIRÉ MOLT CONTENTA QUE LES COMPARTIGUEU AMB MI.
MEU
CORREU, ESTIRÉ MOLT CONTENTA QUE LES COMPARTIGUEU AMB MI.
EMAIL: mrsbert@ceipnovacabana.net
TOTES LES ACTIVITATS PROPOSADES SÓN VOLUNTÀRIES I ADAPTABLES A
QUALSEVOL
CIRCUMSTÀNCIA O POSSIBILITAT.
QUALSEVOL
CIRCUMSTÀNCIA O POSSIBILITAT.
GRÀCIES FAMÍLIES! SALUT I FORÇA!
TOT ANIRÀ BÉ!
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
BESADETES PER A TOTS I TOTES!
😘😘😘😘😘😘😘😘
🌺🌻🌼🍀🌹🌸🌷
No hay comentarios:
Publicar un comentario