Benvolgudes famílies! Esperam que hageu tengut una bona setmana de Sant Jordi i que estigueu molt bé d'ànims i de salut. Encetam una nova setmana i un petit canvi organitzatiu. Per tal que vos pogueu administrar millor a l’hora de dur a terme la tasca proposada a través del blog, a partir d’aqueixa setmana vos presentarem les 3 propostes que vos penjàvem els dilluns, dimecres i divendres amb una sola entrada feta el dilluns. D’aqueixa manera rebreu una 1a proposta de lecto-escriptura, una 2a de lògico-matemàtica i una 3a alternada de llengua anglesa amb expressió plàstica o corporal. Si coincideix amb alguna festa d’algun d’aquests dies veureu (com és el cas d’aqueixa setmana) que només hi ha 2 propostes.
PROPOSTES SETMANA 27 ABRIL- 3 MAIG
PROPOSTA DE LECTO-ESCRIPTURA: 4Ta LLETRA DE L'ABECEDARI.
AQUEIXA SETMANA TREBALLARÍEM LA LLETRA T, DE'N TONI, ES PAPÀ DE NA MIREIA.
VOLTROS LES PRESENTAU LA LLETRA I TREBALLAU DE FORMA ORAL AMB ELLS EL SO DE LA LLETRA. NORMALMENT NO TREBALLAM EL NOM SINO AIXI COM SONA LA LLETRA.
A CONTINUACIO PODEN PENSAR SI SE LES OCORR QUALQUE PARAULA QUE TENGUI LA MATEIXA LLETRA, ENCARA QUE NO SIGUI AL COMENÇAMENT DE . PER EXEMPLE: TAULA, TERRA, PASTÍS, TORMENTA,...
PODEN PRACTICAR LA GRAFIA DE LA LLETRA AMB PLASTELINA, PASTA DE SAL, DINS UNA CAPSA DE SABATES PLENA DE FARINA, SAL O SUCRE, ETC...
SEGUIDAMENT PODEN TRAÇAR AMB EL DIT LA LLETRA AL PAPER TANTES VEGADES COM VULGUIN I FINALMENT AMB RETOLADORS DE COLORS LA PODEN REPASSAR MOLTES VEGADES.
DESPRÉS PODEU MIRAR QUINS NOMS TENIM DELS PAPAS O MAMAS I COPIAR-LOS AMB RETOLADORS DE COLORS AL FULL, I FINALMENT PODEN PRACTICAR LA LLETRA T ARREU DE TOT EL FULL SOBRANT AMB RETOLADORS DE COLORS TAMBE.
A L'HORA D'ESCRIURE ELS NOMS COMPLETS ELS PODEU AJUDAR ESCRIVINT-LOS PRIMER AMB LLETRES RETALLADES, IMANTADES, FETES EN PLASTELINA, PRACTICADES A UNA PISSARRA VELLEDA, PRACTICADES A UN ALTRE FULL, ETC, SEGONS LA NECESSITAT DE L'INFANT. TAMBE LI PODEU ESCRIURE EN LLAPIS O PLASTIDECOR GROC I QUE ELL HO REPASSI PER DAMUNT AMB RETOLADORS. TOTES LES FORMES SON BONES. FINS I TOT SI ELS VOLEU AJUDAR AGAFANT-LOS LA MA TAMBE PODEU.
PROPOSTES SETMANA 27 ABRIL- 3 MAIG
PROPOSTA DE LECTO-ESCRIPTURA: 4Ta LLETRA DE L'ABECEDARI.
AQUEIXA SETMANA TREBALLARÍEM LA LLETRA T, DE'N TONI, ES PAPÀ DE NA MIREIA.
VOLTROS LES PRESENTAU LA LLETRA I TREBALLAU DE FORMA ORAL AMB ELLS EL SO DE LA LLETRA. NORMALMENT NO TREBALLAM EL NOM SINO AIXI COM SONA LA LLETRA.
A CONTINUACIO PODEN PENSAR SI SE LES OCORR QUALQUE PARAULA QUE TENGUI LA MATEIXA LLETRA, ENCARA QUE NO SIGUI AL COMENÇAMENT DE . PER EXEMPLE: TAULA, TERRA, PASTÍS, TORMENTA,...
PODEN PRACTICAR LA GRAFIA DE LA LLETRA AMB PLASTELINA, PASTA DE SAL, DINS UNA CAPSA DE SABATES PLENA DE FARINA, SAL O SUCRE, ETC...
SEGUIDAMENT PODEN TRAÇAR AMB EL DIT LA LLETRA AL PAPER TANTES VEGADES COM VULGUIN I FINALMENT AMB RETOLADORS DE COLORS LA PODEN REPASSAR MOLTES VEGADES.
DESPRÉS PODEU MIRAR QUINS NOMS TENIM DELS PAPAS O MAMAS I COPIAR-LOS AMB RETOLADORS DE COLORS AL FULL, I FINALMENT PODEN PRACTICAR LA LLETRA T ARREU DE TOT EL FULL SOBRANT AMB RETOLADORS DE COLORS TAMBE.
A L'HORA D'ESCRIURE ELS NOMS COMPLETS ELS PODEU AJUDAR ESCRIVINT-LOS PRIMER AMB LLETRES RETALLADES, IMANTADES, FETES EN PLASTELINA, PRACTICADES A UNA PISSARRA VELLEDA, PRACTICADES A UN ALTRE FULL, ETC, SEGONS LA NECESSITAT DE L'INFANT. TAMBE LI PODEU ESCRIURE EN LLAPIS O PLASTIDECOR GROC I QUE ELL HO REPASSI PER DAMUNT AMB RETOLADORS. TOTES LES FORMES SON BONES. FINS I TOT SI ELS VOLEU AJUDAR AGAFANT-LOS LA MA TAMBE PODEU.
PROPOSTA DE LÒGICO-MATEMÀTIQUES: AQUESTA PROPOSTA DE FEINA PRETÉN TREBALLAR LES FORMES GEOMÈTRIQUES QUE JA HEM TREBALLAT A LA CLASSE.
ACTIVITAT BÀSICA
CONSISTEIX EN:
1. CERCAR OBJECTES, ELEMENTS, PRODUCTES,... QUE TENGUEU PER CASA QUE TENGUIN LES SEGÜENTS FORMES GEOMÈTRIQUES (CERCLE, QUADRAT, TRIANGLE, RECTANGLE, ROMBE, PENTAGON, ÒVAL I COR). SINÓ EN TROBAU ALGUNA NO PASSA RES I SI EN TROBAU ALGUNA ALTRA PODEU AFEGIR-LA.
2. DUIXAR CADA OBJECTE A LA GRAELLA, DAVALL LA SEVA FORMA CORRESPONENT. L'INFANT POT DIBUIXAR AMB RETOLADOR NEGRE I PINTAR AMB COLORS (CERES, RETOLADORS, FUSTES,...).
ACTIVITAT AMPLIACIÓ (AFEGIMENT, TOTALMENT VOLUNTÀRIES)
3. ESCRIURE DAVALL CADA FORMA EL SEU NOM.
PODEU AJUDAR A L'INFANT ESCRIVINT EL NOM JUNTS ABANS A UN ALTRE FULL O PISSARRA. AIXÍ DESPRÉS L'INFANT NOMÉS L'HAURÀ DE COPIAR. (ÉS MOLT IMPORTANT LA FEINA PRÈVIA D'ESCRIURE JUNTS).
PODEU FER-ME ARRIBAR LES GRAELLES, FOTOGRAFIES, VÍDEOS,... AL MEU CORREU, ESTIRÉ MOLT CONTENTA DE VEURE TOTES LES FORMES QUE HEU TROBAT PER CASA.
EMAIL: mrsbert@ceipnovacabana.net
TOTES LES ACTIVITATS PROPOSADES SÓN VOLUNTÀRIES I ADAPTABLES A QUALSEVOL CIRCUMSTÀCIA O POSSIBILITAT.
GRÀCIES PEL VOSTRE ESFORÇ!
SALUT I FORÇA! TOT ANIRÀ BÉ! FINS AVIAT!
No hay comentarios:
Publicar un comentario